Przejdź do głównej zawartości

"Kolejne 365 dni" Blanka Lipińska



Tytuł: "Kolejne 365 dni"
Tytuł oryginału: "Kolejne 365 dni"
Autor: Blanka Lipińska
Cena okładkowa: 39,99 PLN
Wydawnictwo: Agora
Rok wydania: 2019

Opis z okładki:
Ciężarna Laura zostaje postrzelona. Najlepsi lekarze walczą o życie kobiety. Jej mąż, głowa sycylijskiej mafii, musi podjąć najtrudniejszą decyzję w swoim życiu - kogo ocalić: ukochaną czy ich dziecko... Jakiego wyboru dokona Massimo? Czy życie bez Laury będzie miało dla niego jeszcze sens? Czy będzie potrafił w pojedynkę wychować ich syna? Miliony myśli kłębią mu się w głowie, ale żadna nie przynosi ukojenia. Nie wie, jak potoczą się losy jego rodziny. Czyje 365 dni będziemy śledzić w trzeciej części sagi?

"Kolejne 365 dni" to kontynuacja bestsellerowej serii Blanki Lipińskiej o Laurze Biel porwanej przez szefa sycylijskiej mafii. Poprzednie książki, „365 dni” i „Ten dzień”, sprzedały się w nakładzie ponad 500 000 egzemplarzy. Pełna erotyzmu i sensacyjnych zwrotów akcji powieść, porównywana do światowego bestsellera „50 twarzy Greya”, podbiła serca polskich kobiet. Jeśli komuś się wydaje, że Lipińskiej trudno będzie znów zaskoczyć czytelników, to powinien zapiąć pasy, bo "Kolejne 365 dni" jest niczym jazda rollercosterem!
Adnotacja: tom III

Moja opinia:
Przyznaję bez bicia, że do trzeciego tomu "365 dni" podchodziłam z największą rezerwą i niepewnością. Po pierwsze dlatego, że drugi tom nieco mnie rozczarował w zestawieniu z pierwszym. Po drugie - słyszałam wiele niepochlebnych opinii nawet od osób, którym pierwsze dwie części przypadły do gustu. Słyszałam, że patola i w ogóle... No więc chcąc nie chcąc byłam ciekawa, o co znowu tyle szumu? I co? I znowu uważam, że fala hejtu w stronę Lipińskiej była nieuzasadniona.
Okay, Blanka mocno popłynęła w trzeciej części, ale... Ale nie zapominajmy o tym, że jest to tylko i wyłącznie fikcja literacka! I co najważniejsze - autor ma prawo zakończyć historię tak, jak mu się to podoba!

Ja też byłam #TeamMassimo i wkurzałam się, gdy na kolejnych stronach książki panoszył mi się Nacho. Ale to tylko moje prywatne odczucia! W żadnym wypadku nie będę krytykowała Blanki za to, że jej bohaterka zrobiła to, co zrobiła. Mogę jedynie skrytykować bohaterkę, że leciała na dwa fronty. 😛

Wracając... "Kolejne 365 dni" ma nieco inny klimat niż dwie poprzednie części. Massimo jest tutaj pokazany ze swojej zdecydowanie najmroczniejszej strony. I szczerze? Trochę mi go w pewnym sensie szkoda, bo ewidentnie widać, że załamał się tym, co przyniosło mu życie - a raczej co zabrało.

Oboje cierpią - i Laura, i Massimo. Z tym jednak wyjątkiem, że Massimo nie szuka pocieszenia w innych ramionach (albo o tym nie wiemy). I tak - Laura znowu mnie tu irytuje, ale już się chyba do tego przyzwyczaiłam. 😂

Ale sama książka? "Kolejne 365 dni" jest lepsze niż "Ten dzień" i według mnie plasuje się na tym samym poziomie, co "365 dni". Dużo się tu dzieje i nie jest nudno. Taki przyjemny umilacz czasu. 😉

Ja teraz czekam na ekranizację pierwszej części serii i jestem mega podekscytowana, ponieważ szykuje się coś nowego w polskim kinie. To ma być produkcja międzynarodowa, kręcona w 3 językach, a Massimo... Uch, Massimo wygląda tak, że w Walentynki na pewno pójdę do kina! 💘😈

Moja ocena: 4.0/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Przebudzenie Morfeusza" K.N. Haner

Tytuł: "Przebudzenie Morfeusza" Tytuł oryginału: "Przebudzenie Morfeusza" Autor: K.N. Haner Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Editio Rok wydania: 2017 Opis z okładki: Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie. Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze. Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić. Jaką decyzję po