Przejdź do głównej zawartości

"Salvatore" Natasha Knight


Tytuł: "Salvatore"
Tytuł oryginału: "Salvatore"
Autor: Natasha Knight
Cena okładkowa: 39,90 PLN
Wydawnictwo: Papierówka
Rok wydania: 2019

Opis z okładki:
LUCIA
Wszystko zaczęło się od podpisania kontraktu, najpierw przez niego, potem przeze mnie. Posłusznie odegrałam swoją rolę. Złożyłam podpis i oddałam życie. Mój ojciec nie odezwał się ani słowem, tylko bezsilnie patrzył, jak staję się własnością tych potworów, Benedettich.
Symbolem ich władzy.
To było pięć lat temu. Teraz nadszedł czas, by Salvatore Benedetti upomniał się o swoją własność. Poprzysięgłam zemstę. Nauczyłam się nienawidzić. Byłam gotowa na wszystko... lecz nie na mężczyznę, który zawładnął moim życiem.
Spodziewałam się potwora i zamierzałam go zniszczyć. Jednak nic nie jest tylko czarne albo tylko białe, a ludzie wyłącznie dobrzy albo wyłącznie źli. W mrocznych zakamarkach jego duszy dostrzegłam blask. Pomiędzy złem – dobro. Gwałtowna nienawiść, jaką go darzyłam, przerodziła się w namiętność gorętszą od piekielnych ogni.
Należałam do niego, a on do mnie.
Był moim własnym potworem.

SALVATORE
Wszedłem w posiadanie księżniczki mafii DeMarco. Teraz należała do mnie. Benedetti wygrali! Czy istnieje lepszy sposób, żeby dać nauczkę, niż odebrać wrogowi to, co dla niego najcenniejsze? Najukochańsze?
Miałem stać się królem. Byłem następny w kolejności do władania rodem Benedetti. Lucia DeMarco stanowiła łup wojenny, a ja mogłem z nią zrobić, co chciałem. Złamać ją, zmienić życie w prawdziwe piekło, oto jak powinienem postąpić. Nie było dla niej odwrotu – ani dla mnie, jeśli miałem pokazać wyższość Benedettich.
Moja rodzina nigdy nie przegrała, zostawialiśmy po sobie jedynie zgliszcza. Zawsze tak było. I wierzyłem, że zawsze tak będzie. Aż spotkałem Lucię.
Adnotacja: seria Bracia Benedetti - tom I

Moja opinia:
Lucia, "księżniczka" rodziny DeMarco zostaje na mocy kontraktu oddana największemu wrogowi w ramach zawarcia pokoju. Zarówno ona, jak i Salvatore, do którego od teraz należy,  nie są zbyt zadowoleni z tej sytuacji. Mężczyzna nie potrafi jednak postawić się ojcu, a ponadto wie, że jeśli dziewczyna nie trafiłaby do niego, trafiłaby do jego bezwzględnego ojca lub szalonego brata. Wszystko, czego Salvatore od niej wymaga to posłuszeństwo. Jednak Lucia to mała buntowniczka i wszystko robi swojemu partnerowi na przekór.

Z każdym kolejnym wspólnie spędzonym dniem, Salvatore i Lucia otwierają się przed sobą, pozwalają na nowe doznania, stają się sobie bliżsi. Mężczyzna obiecuje jej, że gdy tylko stanie się głową rodziny, zwolni ją z kontraktu i da jej takie życie, jakiego chce.

Kiedy do akcji wkracza siostra Lucii, jej kuzyn oraz brat Salvatore sytuacja pary znacznie się komplikuje. Nic dobrego nie może wyniknąć z potajemnego knucia członków mafijnych rodzin. Na jaw wychodzą latami skrywane tajemnice. Nie obejdzie się bez ofiar. Bo w końcu rozpoczęła się wojna...

Czy Salvatore i Lucia dadzą radę się dogadać? Co, jeśli któreś z nich znajdzie się w zagrożeniu? Czy mają szansę przetrwać rozlew krwi?

"Salvatore" to pierwszy tom historii o braciach Benedetti. Ciekawy, wciągający i momentami chwytający za serce. Drugi tom będzie poświęcony Dominicowi, a ja już nie mogę się doczekać, co się stało z tym chłopakiem. 😉

Moja ocena: 5.0/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Przebudzenie Morfeusza" K.N. Haner

Tytuł: "Przebudzenie Morfeusza" Tytuł oryginału: "Przebudzenie Morfeusza" Autor: K.N. Haner Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Editio Rok wydania: 2017 Opis z okładki: Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie. Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze. Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić. Jaką decyzję po