Przejdź do głównej zawartości

"Ring girl" K.N. Haner



Tytuł: "Ring girl"
Tytuł oryginału: "Ring girl"
Autor: K.N. Haner
Cena okładkowa: 39,90 PLN
Wydawnictwo: Kobiece
Rok wydania: 2019

Opis z okładki:
Pasja, ukryte pragnienia i zakazany związek – gorąca powieść Królowej Dramatów!

Ring Girl to emocjonalny nokaut! Zaczynasz czytać i przepadasz. Nie odłożysz książki aż do ostatniej rundy, która powali Cię na kolana! – Alicja Sinicka, autorka bestsellerowej książki Winna

„Tłum ludzi, światła, muzyka, walka. To był mój świat. Nasz świat”.

ONA – córka byłego Mistrza Świata w boksie
ON – pretendent do tytułu

Jedna Gala Mistrzów wywraca ich życie do góry nogami.
Czy odnajdą się w świecie, który oboje równie mocno kochają, co nienawidzą?
Czy tajemnice, które mają przed sobą, nie przeszkodzą im w drodze do szczęścia?

Pełna żaru, energetyczna powieść K.N. Haner uwiedzie nie tylko najwierniejsze czytelniczki i miłośniczki romansów.

Moja opinia:
To już druga w tym roku kalendarzowym samodzielna powieść Kasi Haner, zaraz po "Drwalu". Czekałam na nią od dawna - od pierwszego fragmentu, który miałam okazję kiedyś przeczytać. Historia o bokserze i dziewczynie, która wychowywała się w tym świecie? Przy tej autorce to musiało być mocne uderzenie! I zdecydowanie takie jest - nie zawiodłam się ani trochę!

Ja tak mam, że albo lubię postać, albo jej nie lubię. Jednak Eden okazała się być małym wyjątkiem od tej reguły, bo samą bohaterkę bardzo polubiłam i znalazłam u niej wiele moich własnych cech, ale często wściekałam się na nią przez jej czyny. Dlaczego? Otóż Eden to piękna, młoda, silna dziewczyna, która ma jednak swoje słabostki, rodzinne kłopoty i... brak jej pewności siebie. Wydaje się być twardą osobą, ale w środku jest krucha i jedynie czego pragnie to miłość. Brzmi znajomo? Bo dla mnie bardzo.
Eden ukrywa prawdziwą siebie pod maską, a kiedy spotyka podczas gali boksu Logana, zaczyna kłamać. No cóż... Może nie do końca kłamie, ale na pewno nie jest z nim szczera i nie mówi mu o sobie wszystkiego. Niby robi to w dobrej wierze, ponieważ chłopak staje się jej bliski i nie chce go stracić z powodu starych spraw związanych z jej ojcem, ale... No właśnie, zawsze musi być jakieś "ale", czyż nie? Przecież tworzenie związku oparte na kłamstwie jest bez sensu. To nie ma prawa się udać. Eden swoim zachowaniem krzywdzi nie tylko siebie, ale i Logana, który ma trudniejsze życie niż mogłoby się to na pierwszy rzut oka wydawać. On też ma swoje problemy i też coś ukrywa, ale w końcu się przyznaje.

Tajemnice.
Dwa złamane serca.
Wystrzał broni.
Czy to da się jeszcze uratować?

Ja Ci na to pytanie nie odpowiem, ponieważ nie chcę psuć zabawy. 😉 "Ring girl" to opowieść nie tylko o boksie. Nie tylko o świecie sportu i jego ciemnych stronach. To przede wszystkim opowieść o życiu. O tym, że kłamstwa i tajemnice zawsze w końcu wychodzą na jaw - nawet po wielu latach. A także o tym, że nie można nikim sterować i uszczęśliwiać na siłę.

"Ring girl" daje do myślenia. Kasia wciąga Czytelnika w swoim stylu w świat intryg - choć tym razem łączy to z ciemną stroną profesjonalnego sportu. I znowu daje nam lekcję.

Pozwolisz, że na koniec zamieszczę tutaj mój ulubiony fragment z książki:
"Wolałam do końca życia korzystać z wibratora niż spotykać się z facetami, którzy nie wnosili do mojego życia niczego dobrego. Na stałe. Chwilowe zauroczenia były beznadziejne. I niszczyły moje i tak marne poczucie własnej wartości. Wcale nie byłam młodą, przebojową, odważną kobietą. Chciałam taka być, ale chcieć i być, to dwie zupełnie inne sprawy. Udawałam przed samą sobą, a to chyba gorsze niż udawanie przed kimś. Byłam tak beznadziejna, że pragnęłam się stać inną osobą. Uświadomiłam sobie, że ja nienawidzę samej siebie, więc jak inni mogli mnie chociażby lubić? Jak ktoś mógłby mnie pokochać, skoro ja nie kochałam siebie? To było przerażająco prawdziwe i dobijające uczucie.

Moja ocena: 5.0/5

Książka pozyskana dzięki uprzejmości autorki i Wydawnictwa Kobiecego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Przebudzenie Morfeusza" K.N. Haner

Tytuł: "Przebudzenie Morfeusza" Tytuł oryginału: "Przebudzenie Morfeusza" Autor: K.N. Haner Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Editio Rok wydania: 2017 Opis z okładki: Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie. Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze. Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić. Jaką decyzję po