Przejdź do głównej zawartości

"Napraw mnie" Anna Langner


Tytuł: "Napraw mnie"

Tytuł oryginału: "Napraw mnie"

Autor: Anna Langner

Cena okładkowa: 39,90 PLN

Wydawnictwo: Kobiece

Rok wydania: 2020


Opis z okładki:

Czy wszystko, co zniszczone, można naprawić?

Żelki i seriale to zdaniem Amy jedyny sposób na leczenie złamanego serca. Do czasu, aż na horyzoncie pojawia się perspektywa nowej pracy w agencji reklamowej. Dzięki niej Amy będzie mogła wyprzeć niechciane wspomnienia.

Osiągnięcie wewnętrznego spokoju nie przychodzi jednak tak łatwo. W Black Library od kilku tygodni pracuje także niezwykle uzdolniony programista. Przystojny, wytatuowany i z nienawiścią w oczach. Brzmi znajomo?

Los ma dla Amy i Barry'ego jeszcze wiele niespodzianek. Gdy ich ścieżki ponownie się splotą, zostaną wystawieni na największą próbę.

Adnotacja: seria Zniszcz mnie - Tom II


Moja opinia:

Na kontynuację "Zniszcz mnie" czekałam naprawdę niecierpliwie. Dlaczego? Ponieważ pokochałam tych zagadkowych, nieco zagubionych bohaterów. Życie nie rozpieszczało ani Amy, ani Barry'ego. Kiedy ta dwójka się spotkało zrobiło się ciężko, lecz niesamowicie ciekawie. Darli ze sobą koty, walczyli, ale byli dla siebie. Zatem, gdy pod koniec pierwszego tomu wszystko się między nimi posypało... Byłam smutna i zarazem ciekawa, jak to dalej rozegra Autorka.

I cóż... "Napraw mnie" potoczyło się zupełnie inaczej niż się tego spodziewałam! Czy to dobrze, czy źle? Każdy musi ocenić to sam, ale jeśli chodzi chodzi o mnie - lubię takie zaskoczenia! O czym mowa?

Kiedy po łamiącym serce obojgu rozstaniu, Amy i Barry spotykają się w firmie i dowiadują, że będą razem pracować, wszystkie wspomnienia odżywają. Atmosfera jest między nimi bardzo napięta, a fakt, że oboje obwiniają się o zdradę jedynie pogarsza sytuację. Wszyscy wokół widzą, że ta dwójka nie jest sobie obojętna - z szefem na czele. Niespodziewanie jednak (a może właśnie spodziewanie), nienawiść zaczyna przeplatać się z zazdrością i pożądaniem. Czy z takiej mieszanki wybuchowej ma prawo wyjść coś dobrego?

Tutaj znowu nic nie jest oczywiste. A kiedy wydaje Ci się, że już wszystko idzie dobrym torem (zresztą, tak samo jak Amy i Barry'emu), Anna Langner pokazuje dobitnie, kto tu rządzi!

W "Napraw mnie" ponownie znajdziesz trochę humoru, trochę uszczypliwości, trochę pasji, trochę smutku... Ale to nie za to kocha tę historię. Kocham ją za tą niesamowitą tajemniczość i kompozycję otwartą (co może pozostawiać furtkę do kontynuacji w przyszłości)!

Jeśli jeszcze nie znasz historii Amy i Barry'ego, to koniecznie po nią sięgnij! 

PS Rekomenduję nie jeść parówek/kiełbasek w trakcie czytania! <mama Barry'ego nie lubi tego>


Moja ocena: 5.0/5


Książka pozyskana dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kobiecego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Shuttergirl" C.D. Reiss

Tytuł: "Shuttergirl" Tytuł oryginału: "Shuttergirl" Autor: C.D. Reiss Cena okładkowa: 36,90 PLN Wydawnictwo: Kobiece Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Hollywoodzki idol u szczytu sławy. Nigdy o niej nie zapomniałem. Ani na minutę. Widzę ją czasami, ale nigdy z nią nie rozmawiam. Przepaść między nami jest zbyt duża. Aż do teraz. Rozchwytywana paparazzi. Gdy odszedł, moje życie się rozpadło. Teraz to nic dla mnie nie znaczy.  Jesteśmy królem i królową po przeciwnych stronach Los Angeles. Nie zamieniamy ze sobą nawet słowa. Aż do teraz. Dwa zupełnie różne światy, które kiedyś stanowiły jedność. Moja opinia: "Shuttergirl" to zupełnie inna od reszty historia. Temat, który nie był do tej pory zbyt chętnie poruszany - aktor i paparazzi. Mówi się, że jedno żeruje na życiu drugiego. Czy więc istnieje jakakolwiek szansa na to, by taki rodzaj związku przetrwał? A może z góry są skazani na niepowodzenie? Cóż, Laine jest świetna w tym,