Przejdź do głównej zawartości

"Zniszcz mnie" Anna Langner



Tytuł:
"Zniszcz mnie"
Tytuł oryginału: "Zniszcz mnie"
Autor: Anna Langner
Cena okładkowa: 39,90 PLN
Wydawnictwo: Kobiece
Rok wydania: 2020

Opis z okładki:
On i ona.
Pogubiony imprezowicz i zbuntowana outsiderka.
Nie spodziewają się siły rażenia gorącego uczucia, które ich połączy.
Barry uchodzi za prawdziwą duszę towarzystwa, ale to tylko pozory. Tak naprawdę czuje się samotny i ma wiele kompleksów, które ukrywa pod tatuażami, piercingiem i ekscentryczną fryzurą. Nie jeździ motocyklem i nie zalicza panienek jak jego kumple.
Pewnego dnia zauważa tajemniczą nieznajomą, która na jego widok w panice ucieka i gubi swój szkicownik. Barry odkrywa, że dziewczyna ma wielki talent i ze zdziwieniem zauważa, że… każdy rysunek przedstawia jego.
Amy, którą wszyscy mają za dziwoląga, chce odzyskać swoją własność. Ma jednak pewien plan, w którym to właśnie Barry może jej pomóc.
Adnotacja: seria Zniszcz mnie - tom I

Moja opinia:
Bez bicia przyznaję, że do tej książki zbierałam się baaardzo, baaardzo długo. Dlaczego? Ponieważ jestem ciekawa nowych polskich autorek i słyszałam o tej książce sporo pozytywnych opinii, ale sam opis z okładki nie do końca do mnie przemawiał i raczej nie zachęcał do zapoznania się z tą historią. Zdecydowałam się dać jednak szansę "Zniszcz mnie", kiedy trafiła ona do Biblioteki, w której pracuje moja Mama.
Jaki był efekt? Ano taki, że jak po południu wzięłam się za czytanie, to nie poszłam spać, dopóki nie przeczytałam całości, a teraz niecierpliwie czekam na kontynuację, która w księgarniach ma się pojawić 12 sierpnia! I w sumie to się cieszę, że nie sięgnęłam po nią wcześniej, bo wówczas dłużej musiałabym czekać na "Napraw mnie".
Jeśli tak jak ja sugerujesz się opisem z okładki w kwestii tego, czy przeczytać książkę, czy nie, to proszę - daj "Zniszcz mnie" szansę! Ta powieść jest...po prostu piękna.
Zarówno Amy, jak i Barry są dość tajemniczymi postaciami, które mają swoje za uszami i są nieco...specyficzni - jednak oboje mają ku temu powody. Ich relacja nie należy do najłatwiejszych i tak naprawdę sami nie wiedzą, czego chcą, czego od siebie oczekują. A kłamstwa, którymi karmią rodziców Barry'ego wcale w tym nie pomagają. Od początku widać, że są zagubieni. Nie są przyzwyczajeni do bycia z drugim człowiekiem. Nie są też skorzy do ustępstw. Czy warto jest więc angażować się całym sobą w coś, co na pewno będzie cholernie trudne i może okazać się kompletną katastrofą?
"Zniszcz mnie" jest zupełnie jak jej okładka - enigmatyczna, intrygująca, a równocześnie piękna w swej prostocie. Uwodzi i wciąga w swój pokręcony świat, nie chcąc wypuścić Cię z ramion.
Jest trochę śmiechu, trochę zadumy, nieco radości, współczucia i sporo smutku. Jest najzwyczajniej w świecie idealnie.
Łap się szybko za "Zniszcz mnie" i razem ze mną czekaj na sierpniową premierę "Napraw mnie"!

Moja ocena: 5.0/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Shuttergirl" C.D. Reiss

Tytuł: "Shuttergirl" Tytuł oryginału: "Shuttergirl" Autor: C.D. Reiss Cena okładkowa: 36,90 PLN Wydawnictwo: Kobiece Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Hollywoodzki idol u szczytu sławy. Nigdy o niej nie zapomniałem. Ani na minutę. Widzę ją czasami, ale nigdy z nią nie rozmawiam. Przepaść między nami jest zbyt duża. Aż do teraz. Rozchwytywana paparazzi. Gdy odszedł, moje życie się rozpadło. Teraz to nic dla mnie nie znaczy.  Jesteśmy królem i królową po przeciwnych stronach Los Angeles. Nie zamieniamy ze sobą nawet słowa. Aż do teraz. Dwa zupełnie różne światy, które kiedyś stanowiły jedność. Moja opinia: "Shuttergirl" to zupełnie inna od reszty historia. Temat, który nie był do tej pory zbyt chętnie poruszany - aktor i paparazzi. Mówi się, że jedno żeruje na życiu drugiego. Czy więc istnieje jakakolwiek szansa na to, by taki rodzaj związku przetrwał? A może z góry są skazani na niepowodzenie? Cóż, Laine jest świetna w tym,