Przejdź do głównej zawartości

"Nie Mój Dług" Kinga Litkowiec


Tytuł: "Nie Mój Dług"
Tytuł oryginału: "Nie Mój Dług"
Autor: Kinga Litkowiec
Cena okładkowa: 40,90 PLN
Wydawnictwo: WasPos
Rok wydania: 2020

Opis z okładki:
PODPISUJĄC PAKT Z DIABŁEM, MUSISZ PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA WSZYSTKO.
Po śmierci ojca Jessica Turner zorientowała się, że ten zostawił po sobie długi. Co gorsza, to ona musi je spłacić. Szukając pomocy, trafiła prosto do piekła – domu Liama O’Dire’a, zwanego Diabłem Los Angeles.
Miał być jej nadzieją, ale szybko okazało się, że trafiła do człowieka, który wydał na nią wyrok śmierci.
„Mogę być twoim katem lub panem. Bez wahania zabiję cię tu i teraz”.
By uniknąć śmierci, podpisała pakt z diabłem, oddając mu duszę i ciało, a on bez skrupułów to wykorzystał.
Czy mężczyzna bez serca straci czujność, gdy zdeterminowana kobieta postanowi zagrać z nim w tę samą grę?
Jeśli liczysz na romantyczną historię, w tej książęce jej nie znajdziesz.
Tu nie ma miejsca na cenzurę i słodkie dialogi.
Czas na odważny i piekielnie mocny romans, który długo nie pozwoli Ci zasnąć.
„Podpisz pakt z diabłem, kotku… Podpisz, a twoje ciało stanie się moją własnością. Zrób to, jeśli nie chcesz umrzeć. Będziesz moja, aż uznam, że spłaciłaś dług”.
Adnotacja: seria Demony z Los Angeles - tom I

Moja opinia:
Po przeczytaniu "Miasta Mafii", byłam pewna, że sięgnę i po "Nie Mój Dług". Jednak nie spodziewałam się, że "Miasto Mafii" to był dopiero przedsmak - ot taka przystawka przed Demonami z Los Angeles. Jeśli pierwsza książka Kingi zrobiła na Tobie wrażenie i uważałaś ją za mocną historię, to zobaczysz, że "Nie Mój Dług" to dopiero ostra jazda! I to bez trzymanki!
Liam jest bezlitosny i surowy, a Jess nie ma wyjścia i musi mu się oddać. No dobra, teoretycznie ma wyjście - śmierć.
Początek pobytu w rezydencji O'Dire'a jest dla dziewczyny trudny, za to gospodarz bardzo dobrze się bawi. Jednak z każdym dniem ich relacja ewoluuje, co robi na mężczyźnie niemałe wrażenie.
Podpisując bezterminowy pakt, Jessica nie spodziewała się, że Diabeł z Los Angeles może chcieć zatrzymać ją nieco dłużej...
Tylko czy potwór bez serca może mieć jakiekolwiek uczucia? Przecież sam o sobie mówi, że ma w nim niczego ludzkiego...
"Nie Mój Dług" czyta się z zapartym tchem. Ta mocna, kipiąca pożądaniem i władzą książka wciąga Czytelnika już od pierwszych stron - bo nie ma co oszukiwać, że Autorka rozpoczyna z grubej rury - i nie chce wypuścić ze swych objęć do ostatniej strony.
Fascynujący bohaterowie. Niecodzienna relacja. Mroczny świat mafii. Czy to ma prawo skończyć się dobrze?
Nie mogę się już doczekać, aż w moje ręce trafi "Nowy układ", a więc drugi tom tej niezwykle ciekawej historii!
Kinga - czapki z głów!

Moja ocena: 5.0/5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Przebudzenie Morfeusza" K.N. Haner

Tytuł: "Przebudzenie Morfeusza" Tytuł oryginału: "Przebudzenie Morfeusza" Autor: K.N. Haner Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Editio Rok wydania: 2017 Opis z okładki: Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie. Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze. Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić. Jaką decyzję po