Przejdź do głównej zawartości

Q&A

Kiedy będzie można zrecenzować twoją książkę?
Jak ją napiszę i ktoś zechce ją wydać. 😆

Kiedy przyjedziesz do Gdańska?
Jak będę już oficjalnie fizjoterapeutką. 😏

Skąd bierzesz inspiracje na opowiadania, bloga?
Nie wiem. To się dzieje tak po prostu. Mam bujną wyobraźnię i słabość do sportowców, hehe.

Jak studia? Jak ci idzie i co potem?
Studia jak studia - trzeba się uczyć i szykować do egzaminów końcowych. Jak na tę chwilę jest w porządku. Co potem? Zobaczymy - mam jeszcze trzeci rok licencjatu i całe dwa magisterki.

Jakie plany na przyszłość?
Zobaczymy. Na razie mam jeszcze studia we Wrocławiu, które muszę skończyć. Jeszcze nie wiem, w jakiej specjalizacji chciałabym pracować. Z całą pewnością nie chcę pracować w szpitalu ani hospicjum. Co do reszty - zobaczymy.

Nie chciałabyś stworzyć ze mną nowego opowiadania po zakończeniu twojego starego? Bo będę potrzebowała twojej pomocy kochana <3
Na chwilę obecną mam problem z dokończeniem swojego. 😅 Ale jak masz jakieś pytania, to oczywiście możesz do mnie pisać.

Najlepsze książki jakie czytałaś ever?
Ojej, trudno się zdecydować... Na pewno zaliczyłabym do tego "Zakazany układ" i "Piekielną miłość" Kasi Haner. Uwielbiam powieści Vi Keeland, a "Gracz" jest niesamowity! Na pewno zalicza się do takowych też "Kulti" Mariany Zapaty. Jeśli chodzi o książki sportowe, to bezsprzecznie będą to "Cristiano Ronaldo" Guillema Balague'a oraz "Przekraczając granice" Luisa Suareza.

Co to za choróbsko cię wzięło?
Choruję na nieswoistą chorobę zapalną jelit - tzw. Leśniowskiego - Crohna. W skrócie - w moim jelicie pojawiają się znikąd stany zapalne, które w ostrej fazie powodują niewyobrażalny ból brzucha (promieniuje na cały brzuch, nie tylko ból miejscowy), brak apetytu, wymioty, biegunki...
Chorobę ciężko jest zdiagnozować. Ja miałam ogromne szczęście trafiając w odpowiednim czasie do odpowiedniego specjalisty. Od września zeszłego roku mam potwierdzoną diagnozę i odkąd przyjmuję regularnie leki, jest raczej w porządku - nie mam ataków. Niemniej jednak jest to choroba na całe życie i niestety muszę przyjmować spore dawki leków.
Z tego miejsca chciałabym także zaapelować, że gdyby zaszła potrzeba wykonania kolonoskopii - czy to u Was, czy u członków Waszej rodziny - to nie przejmujcie się, da się to przeżyć, a ja jestem tego żywym dowodem! 😁 To tylko 20 minut, a może Was uchronić przed rozwojem choroby.

Naprawdę byłaś na obozie Ani Lewandowskiej?
Tak, naprawdę. 😆

Jaka jest Lewandowska?
Taka jak większość z nas. Miła, zabawna, troszkę zwariowana. Żadnej buty, fochów czy wywyższania się.

Co powiesz o Healthy Teamie?
Najwspanialsi trenerzy pod słońcem! Uwielbiam tych wariatów! 💖 Z nimi nawet burpees nie są takie straszne.

Kuba naprawdę jest taki słodki jak na Ig?
Hmm, to zależy o którego Kubę pytasz. 😅 Coach Kuba jest mega zabawnym facetem, ale nie ma litości na porannych rozruchach. Z kolei jeśli chodzi o Kubę Głąba... To tak - jest słodki, ale w jego treningach ze sztangami czy na pośladki nie ma nic słodkiego - uwierz mi. Możesz go kochać, ale na drugi dzień po treningu będziesz go nienawidzić za to, że nie jesteś w stanie usiąść na kibelku. 😂😂

Co trenowaliście na Camp by Ann?
Mieliśmy różne treningi - począwszy od treningów funkcjonalnych, przez zumbę, cardio, karate cardio, tabatę, TRX, na bootcampie skończywszy. Była też joga, Strong by Zumba i oczywiście treningi biegowe.

Gdzie kupujesz książki? Czekasz na jakieś specjalne oferty?
Różnie. Jeśli chodzi o książki sportowe, to zazwyczaj na stronie https://www.labotiga.pl/ Jeśli chodzi o romanse, to przeważnie https://www.empik.com/ Czasem w Świecie książki lub w księgarniach zaopatrujących bibliotekę, w której pracuje moja mama. 😉
Jeśli chodzi o specjalne oferty, to czekam raczej tylko w takich przypadkach, jeśli książka już od jakiegoś czasu jest na rynku. Jak czekam na jej premierę, to raczej zamawiam w przedsprzedaży. Empik bardzo często dostaje książki szybciej i wysyła jeszcze przed oficjalną premierą w salonach stacjonarnych.

Podoba Ci się Wrocław?
Niezbyt.

Wybierasz się na jarmark we Wrocku? Podobno jest jednym z najlepszych w Europie?
Byłam w środę i w sumie muszę z przykrością stwierdzić, że nie zrobił na mnie jakiegoś mega wrażenia. W Dreźnie podobało mi się bardziej.

Lubisz Święta?
I tak, i nie. Nie lubię składania życzeń, bo to wszystko wydaje się być takie sztuczne. Osobiście jestem zdania, że jeśli komuś życzymy dobrze, to przez cały rok, a nie tylko w Święta... Poza tym, nienawidzę zimy XD

Co lubisz w Świętach?
Lubię to, że jest wolne od pracy i uczelni. Uwielbiam też pakować prezenty.

Kupiłaś już jakieś prezenty bożonarodzeniowe? Jak tak to jakie?
Część już kupiona - perfumy dla mamy, koszulka i skarpetki dla taty, gra i kosmetyki dla młodszych kuzynek, kawa dla dziadków... Ale jeszcze trzeba to wszystko dopracować.

Masz jakąś listę prezentów?
Dla mnie? Coś by się pewnie znalazło... Na przykład naszyjnik od Berries&Co - mega mi się podobają, ale szkoda mi na nie troszkę kasy.

Czego ostatnio słuchasz?
Niezmiennie reggaeton. Aktualnie na mojej liście rządzi niepodzielnie CNCO i Rita Ora.

Skąd wziął się pomysł na pisanie recenzji?
Wiele osób pytało mnie, co fajnego ostatnio czytałam, co mogłabym polecić, więc postanowiłam to wszystko spisywać. Zresztą, sama czasem kupowałam książkę i potem tego żałowałam.

Współpracujesz z jakimś wydawnictwem?
Nie. Chociaż... Editio Red podsyła mi ostatnio trochę książek do recenzji, więc może... Chyba można to nazwać współpracą. 😅

Jakie książki mogłabyś polecić do przeczytania w przerwie świątecznej?
"Kulti" Mariana Zapata
"Zakazany układ" i "Piekielna miłość", "Sponsor Tom I" K.N. Haner
"Gracz" Vi Keeland
"Gliniarz" Laurelin Paige i Sierra Simone

Plany na Sylwestra?
Książka/film, wino, dobre jedzonko i łóżeczko 💚

Jesteś już na trzecim roku, więc jak idzie Ci pisanie pracy?
Udam, że nie było tego pytania. 😅😅

O czym piszesz pracę licencjacką?
Zalecane formy aktywności fizycznej w astmie oskrzelowej.

Jakie ciuchy lubisz?
Wygodne! Kocham bluzy dresowe.

Polecasz jakiś serial?
"Kobra: Oddział specjalny". Mam w planach "Narcos", "Lucyfer" i "Nicky Jam: El Ganador", ale jeszcze nie obejrzałam, więc nie mogę polecić z czystym sumieniem.

Oglądałaś ostatnio jakiś dobry film? Jak tak to jaki?
"Push".

Chciałabyś poznać kogoś sławnego/kogoś kogo obserwujesz na Ig?
Autorki książek - Vi Keeland, Elle Kennedy, L.A. Casey.

Chciałabyś się spotkać ponownie z kimś z obozu w Dojo?
Oczywiście! Z moimi dziewczynami z domku nr 7, z Helathy Teamem, z Domi, Zosią, Kasią, Mileną, Olką i prof. Ohme.

Myślisz o założeniu rodziny?
Nie. Może kiedyś w przyszłości, ale teraz mam inne priorytety. Uważam, że żeby założyć rodzinę, trzeba być pewnym i zakochanym w drugiej osobie.

Chciałabyś zamieszkać gdzieś poza granicami Polski?
Nie ukrywam, że chciałabym przez jakiś czas pomieszkać w Hiszpanii. Jeśli jednak się nie uda, to zawsze pozostaje mi mieszkanie ciotki w Torrevieja na dłuższe wypady. 😏

W jakich językach mówisz?
Polski, niemiecki, angielski. troszkę hiszpańskiego.

Śpiewasz? Tańczysz?
Jak nikt nie widzi!

Mówiłaś, że pracujesz nad pewnym projektem - co to i kiedy możemy się tego spodziewać?
Prace niestety utknęły w martwym miejscu przez brak czasu i inne zobowiązania, jednak mam nadzieję, że za jakiś czas do tego wrócę - książka.

Piszesz książkę? Jak tak to o czym?
Tak, jak wspomniałam wyżej - można tak powiedzieć. Jest plan, ogólny zamysł, ale ciężko z czasem. Jedna o tematyce sportowej, a druga - romans.

Co sądzisz o systemie VAR?
Uważam, że to dobrze, że sędziowie mogą skorzystać z pomocy technologii, jednak nie do końca podoba mi się to, w jaki sposób obecnie wygląda wideoweryfikacja. Myślę, że trzeba jeszcze trochę nad tym popracować.

Jak Ci się podoba zwycięzca Złotej Piłki 2018?
Luka nie jest w moim typie. 😂 A tak całkiem serio, to z całym szacunkiem do Chorwata, ale sądzę, że nikt nie może się w chwili obecnej równać z geniuszem Leo i Cristiano. Za kilka lat może będzie to M'Bappe, może Asensio, może Coutinho, a może Aleñá, ale to dopiero za jakiś czas. Ci dwaj nie mają sobie równych i według mnie ZP 2018 nie jest sprawiedliwa, ale nie oszukujmy się - już od kilku lat ta nagroda jest zupełnie bezcelowa i bezsensowna.

Kto jest wg Ciebie najlepszym piłkarzem na świecie (aktualnie)?
Leo Messi i Cristiano Ronaldo. Jeden jest bardziej kreatorem gry, a drugi egzekutorem, ale obaj są nie z tej planety. No, może Leo jest dla mnie o krok bliżej tego miana niż Cris. 😉

Widzisz Neymara z powrotem w Barcelonie?
Ale że w Espanyolu Barcelona, tak? 😂😂 Kochani, jestem bardzo rozdarta w tej kwestii. Bo z jednej strony zdaję sobie sprawę z tego, że Neymar Jr. jest świetnym piłkarzem... Ale po całej tej szopce z transferem i kilku innych zachowaniach (m.in. związek-niezwiązek z Bruną Marquezine) po prostu straciłam do niego szacunek. Bardzo trudno byłoby mu odbudować moje zaufanie... Niemniej jednak wolałabym go zobaczyć ponownie w Barcelonie aniżeli w Realu Madryt...

Kogo widzisz w roli pretendentów do wygrania Ligi Mistrzów w tym sezonie?
Nie mam typów na tę chwilę. Zobaczymy, jak się ułożą grupy i pierwsze mecze kolejnej fazy. Na pewno Juve jest bardzo groźne. Real ma DNA Champions League. City jest głodne zwycięstwa... Zobaczymy.

Kiedy następny tatuaż?
Może uda się w przyszłym roku - po egzaminie dyplomowym.

Jakie są twoje wymarzone zaręczyny?
Ojej! Chyba w jakimś pięknym miejscu. Najlepiej na stadionie, po meczu!

Każda z nas ma jakiś wyśniony ideał faceta - jaki jest twój?
Umięśniony brunet, o pięknych oczach, z tatuażami, z poczuciem humoru, dystansem do siebie i..dużą dozą cierpliwości do mnie!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Shuttergirl" C.D. Reiss

Tytuł: "Shuttergirl" Tytuł oryginału: "Shuttergirl" Autor: C.D. Reiss Cena okładkowa: 36,90 PLN Wydawnictwo: Kobiece Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Hollywoodzki idol u szczytu sławy. Nigdy o niej nie zapomniałem. Ani na minutę. Widzę ją czasami, ale nigdy z nią nie rozmawiam. Przepaść między nami jest zbyt duża. Aż do teraz. Rozchwytywana paparazzi. Gdy odszedł, moje życie się rozpadło. Teraz to nic dla mnie nie znaczy.  Jesteśmy królem i królową po przeciwnych stronach Los Angeles. Nie zamieniamy ze sobą nawet słowa. Aż do teraz. Dwa zupełnie różne światy, które kiedyś stanowiły jedność. Moja opinia: "Shuttergirl" to zupełnie inna od reszty historia. Temat, który nie był do tej pory zbyt chętnie poruszany - aktor i paparazzi. Mówi się, że jedno żeruje na życiu drugiego. Czy więc istnieje jakakolwiek szansa na to, by taki rodzaj związku przetrwał? A może z góry są skazani na niepowodzenie? Cóż, Laine jest świetna w tym,