Przejdź do głównej zawartości

"Zapomnij o mnie" K.N. Haner



Tytuł: „Zapomnij o mnie”
Tytuł oryginału: „Zapomnij o mnie”
Autor: K.N. Haner
Cena okładkowa: 39,90 PLN
Wydawnictwo: Kobiece
Rok wydania: 2018

Opis z okładki:
Pierwszy gorący tytuł New Adult od bestsellerowej autorki K.N. Haner!

Przeprowadzka do Nowego Jorku jest dla 28-letniego Marshalla szansą na odcięcie się od dawnego życia i błędów, które popełniał w młodości. Nowa praca, nowe miejsce, nowe życie. Kiedy Marshall dowiaduje się, że para studentów szuka współlokatora, nie zastanawia się długo i w ten sposób poznaje piękną Sarę. Dziewczyny nie odstraszają tatuaże i groźny wygląd Marshalla. Zaczyna go prowokować i budzić w nim uczucia, których nie wzbudziła w nim dotąd żadna kobieta. Wkrótce okazuje się, że Sara skrywa wiele sekretów i wciągnie Marshalla w niebezpieczną grę. Odkrywając kolejne tajemnice Sary, chłopak szybko zrozumie, że dziewczyna jest na krawędzi i potrzebuje pomocy. Jednak w tej grze pozorów i sekretów nie będą sami.

Czy dziewczyna, która rozpaliła jego ciało, zdobędzie też jego serce?

Adnotacja: wydanie recenzenckie

Moja opinia:
Nie mogłam doczekać się tej książki, dlatego byłam przeszczęśliwa, gdy otrzymałam ją na miesiąc przed oficjalną premierą (egzemplarz recenzencki). Po lekturze serii Mafijnej, którą bardzo tutaj zachwalałam i wynosiłam autorkę na piedestał, miałam bardzo, ale to bardzo wysokie oczekiwania. I chyba nie wyszło mi to na dobre.
Początek książki czyta się niezwykle szybko. Haner wciąga nas w wymyśloną przez siebie historię i kiedy wydawało mi się, że nie oderwę się od książki dopóki nie skończę jej w całości, nagle coś zaczęło mnie denerwować - a mianowicie zachowanie dwójki bohaterów: Marshalla i Sary.
Marshall to dobry chłopak z trudną przeszłością, który próbuje sobie znaleźć miejsce na ziemi. Zaś Sara to na pozór fajna dziewczyna. Ma jednak wiele problemów, a największym z nich jest jej Jace - jej facet. Shall traci głowę dla swojej współlokatorki i chce pomóc jej wyjść z toksycznego związku. Jednak ta zamiast skorzystać z pomocy, spróbować wyrwać się z tego bagna, w którym siedzi po uszy, mąci mu w głowie... Nie ukrywam, że przez większość czasu było mi po prostu szkoda tego chłopaka. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy na jego drodze stanęła niejaka Emily. I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie...Sara. Zawsze pojawiała się w nieodpowiednim czasie i psuła coś, co dla Marshalla stało się namiastką normalności. Za to Emily była wyrozumiała i cierpliwa - nawet na wieść o tym, że Sara spodziewa się dziecka. Chwilami nawet ją podziwiałam, myśląc sobie Cholera, ja bym go już kopnęła w tyłek i dała sobie z nim spokój! 
Tak czy siak, pierwszych kilka rozdziałów mnie wciągnęło. Potem było gorzej - głównie przez zachowanie Sary i niezdecydowanie/marudzenie Marshalla. Od połowy coś się znowu zaczęło porządnie dziać i ponownie dałam się wciągnąć. 😉
Zakończenie? W stu procentach po mojej myśli! Chciałabym tu napisać, co się stało, ale nie chcę zdradzać Wam wszystkiego. 😜 Napiszę więc tylko Karma is a bitch.
Bardzo ujął mnie też jeden moment, tuż przed definitywnym rozstaniem się Shalla z Dallas. Łatwo zauważyć, jak mu wtedy ulżyło i chyba zaczął wierzyć, że zasługuje w życiu na szczęście.
Bardzo podobało mi się też to, że prawie cała książka (oprócz jednego rozdziału) została napisana z perspektywy męskiej - to Shall prowadzi nas przez swoje życie, podążając (choć na początku nieświadomie) za swoją kochaną jaskółeczką.
"Zapomnij o mnie" to wydawałoby się lekka lektura, lecz zdecydowanie nie polecam osobom o słabych nerwach, bo Shall to naprawdę niezdecydowany facet, który nie wierzy w to, że mogłoby spotkać w życiu coś dobrego i że zasługuje na szczęście, a Sara to tonąca dziewczyna, która nie chce koła ratunkowego - przez własną głupotę traci wszystko, co w życiu najważniejsze.

Z tyłu, na okładce widnieje jeszcze pewien cytat: "Byliśmy z góry przegrani, a mimo to nadal chciałem walczyć" - szkoda, że tylko Ty, Shall...

Moja ocena: 4.0/5


Książka pozyskana dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kobiecego oraz autorki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Wymarzony mężczyzna" Kristen Ashley

Tytuł: "Wymarzony mężczyzna" Tytuł oryginału: "Motorcycle man" Autor: Kristen Ashley Cena okładkowa: 44,90 PLN Wydawnictwo: Akurat Rok wydania: 2019 Opis z okładki: Tyra Masters przeżyła taki dramat, że mocnych wrażeń wystarczy jej do końca życia. Teraz wróciła do równowagi i spokojnie na nowo próbuje ułożyć swoje sprawy. Udaje jej się to aż do chwili, kiedy spotyka mężczyznę ze swoich snów. Wytatuowany, umięśniony motocyklista raczy ją tequilą i najlepszym seksem, jakiego w życiu doświadczyła. Tyra wie, że to nie tylko alkohol i gorąca namiętność. Czuje, że spotkała mężczyznę, o jakim zawsze marzyła. Niestety, ten wspaniały facet jest także jej nowym szefem… Kane „Tack” Allen ma pewną zasadę: nie zatrudnia dziewczyn, z którymi się przespał. Kiedy więc dowiaduje się, że osoba, z którą spędził ostatnią noc jest nowozatrudnioną kierowniczką biura, bez namysłu zwalnia ją z pracy. Tyra zaciekle walczy o zachowanie posady. Tack godzi się na jej pozosta

"Skandal" Katarzyna Nowakowska

Tytuł: "Skandal" Tytuł oryginału: "Skandal" Autor: Katarzyna Nowakowska Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Burda Książki Rok wydania: 2020 Opis z okładki: Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem! ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce. ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca? Skandal wisi w powietrzu… Adnotacja: seria Skandal - Tom I Moja opinia: Wielokrotnie już wspominałam, że jestem wielką fanką twórczości K.N. Haner - głównie przez to, że zawsze funduje nam istny emocjonalny roller-coaster, a jej ksi

"Przebudzenie Morfeusza" K.N. Haner

Tytuł: "Przebudzenie Morfeusza" Tytuł oryginału: "Przebudzenie Morfeusza" Autor: K.N. Haner Cena okładkowa: 39,90 PLN Wydawnictwo: Editio Rok wydania: 2017 Opis z okładki: Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie. Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze. Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić. Jaką decyzję po